Velkommen til oss!

Ullern Barnehage SA er en privat barnehage som eies og drives av foreldrene i et samvirkeforetak. Den ble startet opp i 1993 av ildsjeler i bygda vår, og hadde lokaler i kjelleren i Samfunnshuset. Siden den gang har barnehagen vært i stadig utvikling, og i januar 2009 flyttet vi inn i nytt, flott bygg. Barnehagen har flott beliggenhet i nærheten av turområder, boligfelt, skole og samfunnshus.

Barnehagen har tre avdelinger; Grankongla, Furustubben og Rognebæra. Vi har også et stort uteområde som er godt tilrettelagt for lek og aktiviteter.
Vi har mulighet til fleksible løsninger ift. søkermassen når det gjelder grupper og aldersinndeling.

Fra august 2022- januar 2025 har vi utvidet avdeling i Samfunnshuset, i samarbeid med Sør-Odal kommune. Barn og ansatte her vil flytte over til Tronbøl barnehage når den står ferdig utbygd. Her har vi 2 avdelinger og 6 ansatte. Vi samarbeider på tvers av husene og benytter uteområdene til begge hus.

Vi i personalgruppa arbeider for at barn og foreldre skal føle trygghet og tilhørighet til barnhagen vår, og vi ønsker et tett og nært foreldresamarbeid. Barnehagen er stengt i romjulen, påskeuka og i uke 29 og 30. Har du lyst til å besøke oss for å få vite mer om Ullern Barnehage kan du ta kontakt på telefon og avtale et tidspunkt. Vi ønsker dere velkommen til oss!